Wymiany

WYMIANA TOWARU - JAK WYGLĄDA PROCEDURA?

Zapewniamy szybką i wygodną procedurę wymiany produktu. Produkt musi posiadać wszystkie oryginalne metki, etykiety i naklejki zabezpieczające. Produkt nie może być w jakikolwiek sposób zniszczony lub odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania. W przypadku niespełnienia powyższych warunków, zakup nie będzie podlegać wymianie.

CZY MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT NA INNY MODEL?

Tak, możesz wymienić produkt na inny rozmiar lub model. W razie pytań – pozostajemy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail: hereforyou@urbanlegendbrand.com. Jeśli wymienisz produkt na tańszy - zwrócimy Ci różnicę na wskazane konto w ciągu 14 dni. W przypadku, gdy produkt będzie droższy niż pierwotny - prosimy o dokonanie płatności wynikającej z różnicy w cenie na numer konta 48 1950 0001 2187 0095 1680 0305 (IDEA BANK).

ILE MAM CZASU NA WYMIANĘ?

Na wymianę masz 14 dni kalendarzowych licząc od momentu otrzymania przesyłki. W razie jakichkolwiek trudności z odesłaniem produktu od razu, powiadom nas e-mailowo: hereforyou@urbanlegendbrand.com

KTO POKRYWA KOSZT WYMIANY?

Koszt związany z wymianą pokrywa klient. Kosztem tym nazywamy opłatę za wysyłkę, a klient może wybrać, w jaki sposób dostarczy nam produkt.

Wymienione produkty wysyłane są do klienta kurierem "za pobraniem" w wysokości 12 PLN.

JAK DOKONAĆ WYMIANY?

Pobierz formularz TUTAJ. Wypełnij go oraz dołącz do wiadomości wysłanej na adres hereforyou@urbanlegendbrand.com. Aby usprawnić procedurę wymiany, dołącz numer zamówienia, otrzymanego w e-mailu z potwierdzeniem jego złożenia, nazwę i rozmiar produktu, który chcesz zwrócić oraz nazwę i rozmiar produktu, który chcesz otrzymać w zamian.

NA JAKI ADRES WYSŁAĆ TOWAR?

Adres do wysyłki to:

Magazyn Inpost Fullfilment,

Hala 2, Rampa 20.

Wola Bykowska 31, 97-306 Grabica

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl